Chopin i Syrenka zostali twarzami niecodziennej kampanii promującej miasto. Animowane spoty przedstawiające perypetię ożywionych pomników mają wspomóc Warszawę w jej zmaganiach o miano Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Pomysłodawcy projektu - Przemysław „Trust” Truściński i Bartosz Sztybor chcieli pokazać, że monumenty będące najbardziej rozpoznawalnymi symbolami Warszawy są nie tylko charakterystyczne ale i mają charakter. Syrenka jest frywolną młodą damą, zaś Chopin to delikatny i wrażliwy hipochondryk. Bohaterowie filmików nie tylko oprowadzają nas po Warszawie, ale w ciekawy i dowcipny sposób komentują ważne i istotne wydarzenia dla stolicy tj: przygotowanie do Euro 2012 czy objęcie przywództwa w Radzie Unii Europejskiej. Spoty będą wyświetlane przy okazji imprez i tragów, ponadto można je oglądać w internecie oraz w 10 warszawskich hotelach.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz